torsdag 19 februari 2009

Färjestad-Djurgården

Synd att man inte fick reda på det tidigare så man kunde dra ut och se matchen, det får bli en annan gång.

Morgonen: Vaknade och kände mig tjock i halsen. Har sovit i underställ i natt för att inte frysa. Jag har nog åkt på en förkylning, en som börjar sprida sig till oss alla.

Förmiddagen: Sov en stund i väntan på egen lektion med vår sektionsledare. lektionen var lyckad, kul och skönt att h en lektion igen. Fick ett nytt fint stycke för ha något annat att spela på.

Eftermiddagen: Vi lärde oss att använda damasker utanpå skorna. Ridlektion där jag och underbare Kalif gjorde ett mcket gott resultat. Ingen galopp i dag heller, har inte galopperat sedan min fina avsittning men det ska nog gå bra. Synd att inte Kalif är en musikhäst för jag skulle gärna haft honom som egen häst.

Kvällen: Har övat lite på de låtar vi ska kunna utantill och de vi ska spela på tutti repet i morgon. Bloggar just nu så att ni vet vad jag sysslar med. Lisa Lorentzon har fått i uppgift att blogga lite till beridna högvaktens hemsida om ni är intresserade att smyga in och titta. Vet ej om hon fått upp något än dock. Nu ska ja ringa Axel och sen blir det lite notplugg m.m.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: