fredag 6 februari 2009

Bilder

Det är här i man kan läsa sig till hur man ska göra med hästen och ridningen i detalj. Det har jag ägnat kvällen åt. Sadeljords stroppar, nosgrimma, käkrem och allt annat.
Putsrummet där vi putsar kängorna
Vår kära städvrå
Sista trappsatsen. När man har gått upp alla stegen kommer man till vindsvåningen där vi bor, 96 trappsteg. Nu klagar jag inte på trappan hemma längre.
Detta är våra bås som vi övar i. Små, ljudisolerade och det låter skit när man övar eftersom det är så litet. Men det är effektivt.
Om ni vill skicka brev till mig så byt ut första raden till, 613 Anna Edlund. Brev mottages gärna :)
Vårt märke
Min namnbricka
Denna foten har jag tryckskada på...
Från vänster: Erlandsson och Bridal en av de första dagarna före rakning
Det var jag som stod för den grova rakningen, sen tog Nillsson över och finputsade.

Min röra i skåpet 6/2

Tittut

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att se hur du har det :)