tisdag 10 februari 2009

Ännu en permission

Sekunderna tickar, snart där.

Eftersom jag fått ett läkarbesök i Kil torsdag morgon åker jag härifrån redan i morgon kväll, skönt! Men läkarbesöket kommer nog ändå inte göra någon nytta, vi får väl se.
I morgon kommer den stora dagen, vi ska hämta ut våran modulä, alltså den snygga konsertuniformen :) Jag ska försöka att få ett kort så ni kan se den senare på min blogg.

Idag var det två avsittningar på ridlektionen, Ewnert och Vicekorpral Thunberg. Detta betyder 75 kronor mer till våran kassa i avsittningar eftersom Ewnert är en av oss. Nu är vi uppe i två.

Nu ska jag städa i skåpet och packa inför imorgonens hemtripp. Helgen kommer gå ut på att sova, ta det lugnt och försöka bestämma vad jag vill bli när jag blir stor.

Häger Vänster OM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är du hemma och har det soft :)

Anonym sa...

Hey annis!
när har ni sån där uppvisning? jag vill se :D

Anonym sa...

puss