torsdag 19 mars 2009

Tiden rullar

För exakt 2 månader sedan ryckte vi in, det går fort.

Eftersom min kära fader är uppmärksam om att jag skrivit fel i det senaste inlägget ändrar jag detta här. Det ska inte vara slälomtävling utan skidtävling närmare bestämt längskidstävling. Hoppas alla missnöjda läsara kan sova gott i natt istället :)

Har varit och sett på en symfonikonsert som spelat ett hornstycke för 4 solohornister, snacka om grymt bra!

Idag var första gången vi red med kandar istället för vanligt träns. Kandar är ett träns som vi kommer använda till högvakt eftersom det gör hästen känsligare och det är lättare att rida enhandsfattning med det. Jag fick tyvärr inte prova eftersom ryttaren som hade min häst före ramlade av och tränset gick isönder. jag fick rida som vanligt...

Är sjukt avundsjuk på min mor, syster, mormor, morfar, moster, Ronny och 2 små kusiner eftersom de kommer åka till Trysil UTAN mig i morgon! Jag vill också dit och glassa i backarna när vinden susar förbi med min fart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

:)
Vi ska har det så skönt, men självklart kommer vi att sakna dig. Framför allt dina småkusiner.
Ha det gott!
Kram Moster

Lena sa...

Vi ska ha det sååå skönt i backarna:) och tänka lite lite på dej.... Se till att hålla ställningarna i sverige.

Anonym sa...

Heja Norge friskt humör ;)