tisdag 17 mars 2009

Ett varmt välkomnande

Ja i söndags saktade tåget in på Stockholmsperrongen igen med mig på. En lång period väntade och en natt inte lik de andra. 04.00 PIP PIP PIP PIP!!!!! Bramdlarmet! Du skojar! De provade brandlarmet under fredagen när vi städade, otroligt störande men.. Tyvärr var detta ingen provomgång. På med kläderna som fanns närmast till hands och ner för uppställning.
Efter att ha fått besked efter en halvtimma i kylan om att vi kunde lägga oss igen spran alla upp. 04.50 PIP PIP PIP PIP!!! Inte igen! Ska man ligga kvar eller gå, ja man måste väl... Sen hann vi sova en liten stund till innan väckning i alla fall.

Och vad har hänt under bloppuppehållet mer än ett brandlarm?
  • Jag och Axel har bokat flyg till London, avresa 1:a Juli
  • Rep
  • MX
  • Ridning + en avsittning, ajg leder med 5 avsittningar

I morgon är det konsert vid slottet. Det är en slalomtävling som hålls varje år runt slottet. Sänds i SVT ca 15.30 om jag inte minns fel. Titta! Vi kommer troligen vara med. Jag är en av dem i kappor med instrument och hjälm. Lycka till att hitta mig ;)

Nej detta har jag inte tid med, måste öva och putsa skor! Helt ovärt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Slalomtävling? Är det verkligen slalomtävling??? Det ska bli intressant att se...