onsdag 19 januari 2011

"Hjärta för Afrika"

Namnet är spikat. Det gjordes igår när jag och Frida sågs för att göra klart de sista förberedelserna innan min resa.

Den 19/3 kan du skänka lite tid och ge ditt hjärta till Afrika för en stund för att lyssna på oss när vi berättar om våran upplevelse från Afrikaresan. Du kommer också få uppleva en fantastisk konsert med olika inslag, både afrikanskt, engelskt och svenskt blandat med musik av olika slag. Du kommer att ha möjlighet att handla Fairtrade men också sitta ner med dina nära och kära för att ta en liten fika. Jag påminner om tideran igen: öppet hus 14.00-18.00 och konserten börjar kl 15.00. Allt händer i Kil arena.

Min resa går snart av stapeln. På söndag lyfter vi från Arlanda kl 20.00. Jag kommer att uppdatera er varje gång jag har tillgång till Internet men kan inte lova att det blir allt för många gånger. Innan resan läger jag upp vår resrutt här på bloggen så att ni kommer kunna följa varje steg jag tar.

Men nu ska jag ta och äta av den goda viltgrytan som jag och Kamilla tillagade igår.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kikar in och vill önska dig en trevlig resa. Ser fram mot lunchen och få höra din berättelse.

Va rädd om dig /Kram Suz