tisdag 23 mars 2010

Tentamen

Min första men troligen inte sista tenta närnar sig. 31/3 ska allt jag har i huvudet om projektledning ner på ett vitt papper under 5 långa timmar. Lite nervar har jag eftersom det är den första tentan jag kommer att skriva. Nu håller jag på att plugga för fulla muggar så jag inte sitter och bara gapar som en idiot.

Idag grilladers vi på våra arbeten som vi gjort. Nu har vi jobbat ca 50 timmar med ett "riktigt" arbete. En projektplan för en parkeringsoplats med uthyrningsstuga är nu färdig. Ett G och ord som mycket bra och hög nivå gav oss en lättnad av allt slit vi har gjort.

Samtidigt som slutklämmen av projektinlämningen och pluggande till tentan har jag också blivit förkyld! Som tur är börjar det avta men man ska aldrig säga aldrig...

Inga kommentarer: