fredag 7 maj 2010

UKM

Då var det dagsi igen, ytterligare en UKM festival.

Som alltid kan jag inte hålla mig borta får UKM och deltar därför på länsfestivalen i Karlstad som ledare för Kil-Forshaga-Dele. Jag tror på att det kommer bli en annorluda UKM festival och mina förväntningar är höga. Temat storstad kommer vara relativt lätt att spegla då festivalen hålls mitt i stan på UNO. Om ni är intreasserade kan ni läsa mer om festivalen på www.ungkultur.nu där det finns information om program och mer dateljerat för deltagare.

Just nu är jag hos mamma för att hämta en luftmadrass som blir min sovplats de kommande två nätterna.

Till veckan drar allvaret igång då jag under två veckor kommer att jobba på Vänerhamn. Det ska bli skönt efter lite lugn och ro att få dra igång med rutiner igen. Om jag får en lugn stund på jobbet eller använder en del av lunchrasten ska jag uppdatera med lite bilder från min dag.

Inga kommentarer: