lördag 3 april 2010

Tut tut i backen...

...fyra hål i nacken!

Nu börjar den årliga resan till trysil med min mors sida av släkten. Mamma, syrran, mormor, morfar, moster, Ronny, Jonathan, William och i år också Axel. Jag har väntat väntat väntat och åter väntat på denna dagen och nu är vi här. På förmiddagen drog jag av en påsk parad med hemvärnet i Karlstad och nu är jag tillbaka hemma för att packa bilen full med skidutrustning och godis så klart :)

Fjället står till min förfogan och jag har redan nu planerat mitt första åk. Fallet är sådant att det var hela 2 år sedan jag var i trysil sist efterosm jag gjorde lumpen 2009, för er som missat det, och hade spelningar just den årliga skidveckan. Men nu finns det inga hinder! Mp3:n laddar jag med musik och Poddradiodokumentärer och det sköna vädret som vi har i dag tar jag med mig, ni får stå ut med lite sämre i en vecka för min skull.

Ha det så trevligt! Jag ska försöka ta några härliga vinterbilder för att pryda min blogg.

Inga kommentarer: