tisdag 28 april 2009

Sena bilder men ändå bilder :)

Kungens kungligaste vagn kan man väl säga. Jag tog bilden när
vi fick en rundvandring på hovstallet.
Fortfarande på hovstallet men nu med de röda baskrarna för första gången.
Det var hör inne vi fick baskrarna.
Måste lägga in bilderna från första april. Hela slagverksrummet var invirat i toapapper. Grymmt kul att se deras min på morgonen!

När jag sa allt menade jag också allt! Deras stämmrep började med städning...

Vi har också haft en liten olycka här. Stenqvist red på hästen Oliver som fick fnatt. Hon slog i munnen i munstycket och började blöda som en gnu. Här är en liten del som instrumentet fick. Hon får inte gå med i högvakterna än på grund av skadorna :(
På väg till paddocken på andr sidan vägen för att öva musikridning.

Två bjässar till hästar!


Sen får vi inte glömma när Färjestad tog hem guldet ytterligare ett år !

1 kommentar:

Frida sa...

Nej, att glömma ett guld får man bara inte göra. Jag har en guldaffisch på dörren till mitt rum och en tröja hängandes inne i rummet. Så det så :)