fredag 4 mars 2011

Hjärta för Afrika


Två veckor kvar innan det smäller! Affischen är klar och jag har fått den upptryckt, nu saknas bara att de ska upp på alla möjliga ställen. För att se affischen gå in på Frida Johanssons bogg (du hittar den här på min sida i spaleten till höger under rubriken "Läsvärt") då jag inte lyckats då till filformatet och publicerat den här än, den är riktigt snygg!

Programmet börjar närma sig färdigt och inom sinom tid kanske jag publicerar det här, det beror på om vi vill hålla det hemligt eller ej.

Just nu sitter jag på Vänerhamn efter att fått hoppat in och jobba tre dagar. Men studierna springer ifatt mig och helgen går åt till en massa pluggande och ett besök på CCC. Jag, Klara och Adam (hennes kille) ska se på Mia Skäringes standup "Dyngkåt och hur helig hsom heslst". Det ska bli skönt att bara luta sig tillbaka och släppa alla andra tankar.

Solen börjar sticka fram och värmen sprider sig i den snart bortglömda vinter. Men än vill jag inte ha vår, än vill jag inte lägga ifrån mig halsduken, jag vill ta några åk i Trysil innan! vecka 13 hoppas jag på att kunna ta lite uppehåll från att plugga på tentamen för att åka med släkten på den årliga skidresan till Trysil, men först ska ett stor välgörenhetprojekt klaras av!!!

Inga kommentarer: