måndag 14 mars 2011

En fullspäckad vecka

Sitter på universitetet med en engelsk bok om globalisering på 500 sidor bredvid mig. Det är underlaget till nästa tenta som skall skrivas.

Veckan jag har framför mig är fullspäckad av allt möjligt och förhoppningsvis blir det ett riktigt bra slut med "Hjärta för Afrika". Idag väntar en eftermiddagslektion, sen blir det direkt till Kil för att sätta upp de sista affischerna och försöka få tag på ICA:s butikschef. Sen hoppas jag att jag hinner tillbaka till Karlstad för att se på bio med Axel, man måste hinna slappna av ibland så bio är bra.
På torsdag anländer alla klasskompisar från den globala distanskursen som jag var till Afrika med. Vi kommer att bo hemma hos mamma för där finns det tillräckligt mycket utrymme och nära till Kil arena. Under tiden hemma i Kil ska vi planera det sista inför lördagen och gå igenom allas fördjupningsarbeten.
Jag ska göra de sista sakerna, finputsa och sammanställa vad vi har kvar att göra och vad som ska göras på lördag.

Sen ska jag iväg till Volvo Arvika för att lära mig deltidsjobbet som receptionist som jag fått. Det är inte så betungande arbetsuppgifter där det viktigaste är att svara i växeln och koppla vidare. Men två dagar åt denna vecka går till det ändå.

Jag har alltså en vecka framför mig som kommer få mig att känna att jag lever!! Men lite fart ska det allt vara ibland :)

Vi ses på lördag!!

Inga kommentarer: