torsdag 10 mars 2011

VF

Anna ordnar heldag till förmån för Afrika Värmlands Folkblad

Igår publicerades en artikel i Kilsnytt i VF om "Hjärta för Afrika" och på www.kil.se kan du i kalendern läsa om evenemanget och dess öppetider. Nu börjar det sprida sig och jag ser hur personer stannar till vid affischen för att läsa om vad det egentligen är. Sista repet med kören görs på Söndag och sen finns det ingen återvändo, snart smäller det!

När man har tagit på sig att annordna ett helt nytt projekt där man ska skapa egna ramar är man fast. Jag går jämt och ständigt och funderar, funderar och funderar, vad kan jag göra bättre? Hur ska rekvisitan se ut? Vem gör vad? Och inte minst, vad i hela friden ska jag ah på mig för kläder när ja gär konfrencier???
Ja som ni ser finns det små såsom stora problem men alla är lika viktiga för att få den perfekta touchen i slutet.

Nu ska jag försöka släppa tankarna en liten stund (men det tror jag inte pa att jag kan) och jobba bort lite pappaer på Vänerhamn.

Inga kommentarer: