tisdag 5 januari 2010

Vila

Alla behöver vi ta paus från livets verklighet och leva lite utan bekymmer. Nu har det nya året anlänt och jag har tre blogginlägg som ligger och väntar på att bli publicerade. De sista blogginläggen från mig som Värnpliktig musiksoldat. Men dessa får vänta någon dag till då jag kommer åt min dator. Nu svärmar tankarna över om flytten som kommer att ske på lördag. Till en lägenhet i Arvika med Axel. Jag kommer att dokumentera detta mer noga och ge er en visning via bloggen när allt är färdigt.

Vill skänka en tanke till min vän som mist något värdefullt, sin far. När man läser tidningsrubriker om olyckor som hänt känns det så overkligt. Det är enadst en text som egentligen betyder något mycket mer för någon annan. Nu har en sådan händelse inträffat närmare mig än någonsin men jag kommer nog aldrig förstå hur svårt det är att vara den som blir krossad av rubriken. Förhoppningsvis slipper jag det. Glöm inte bort hur viktiga alla runt dig är, djur som människa.

Inga kommentarer: