fredag 19 november 2010

Afrika 2

Nu har jag besökt Linköping ytterligare en helg för att träffa gruppen med tjejer som ska åka till Afrika. Det börjar närma sig men för mig känns det fortfarande overkligt. Jag håller på att maila olika företag för att se om de är intresserade av att skänka några gåvor till Afrika som jag kan frakta dit i min packning. Jag letar efter reflexer, skrivblock och väggalmanackor så om ni har någon idé om vart jag ska vända mig, hör av er!

I onsdag var jag och Axel på Ikea, utmattningen av en dag på Ikea finns fortfarande kvar i kroppen. Vi införskaffade lite nya saker till hemmet, spegel, hyllor, lampa m.m och har nästan fått upp allt. Det är riktigt kul när det blir bra!

Tentan är inlämnad och starten på nästa delkurs är redan igång, här finns det inte tid över till vila. Men på söndag blir det ändå en tripp till den årliga julmarknaden på Liseberg med mamma och syrran.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Strömberg Distrubution i Flemingsberg (Stockholm) kan kanske vara ett tips.. De har bl.a hand om Vägverkets distrubution av reflexer.. Önskar dig lycka till!! :)