torsdag 26 november 2009

Last time

I morgon väntar oss en medaljceremoni för en Afghanistan styrka som kommit hem. En medalj ska nu pryda deras bröst för allt de gjort.

Har nu åkt min sista tågresa från Värmland till Stockholm under min värnplikt. Vi är lediga sön-tis men då är det kryssning som gäller! Ett sista gemensamt tillfälle med julbord och dans väntar oss mån-tis. På söndag kommer jag ta tåget till Göteborg för att möta upp syrran, hennes kille och mamma för att gå på den årliga traditionen, Lisebergs julmarknad. Det ska bli mysigt med lite julstämning.

På lördag ska vi till Globen för att titta på Stockholm house show. Tyvärr blev det inget spelande där i år som LDK brukar, det var lite för dyrt eftersom vi har för anställda i år.

Idag har jag sett Madelene och hennes kille när de klev in i sin flotta bil med privatchaufför. Sen fikade jag med Linnea Hjelm, Frida Andersson och Lina Sandström! Det var riktigt kul att träffa dom och prata lite med folk från "förr" om man kan säga så.

Frida Johansson hade önskemål om att se bilder från balen, har tillgång till en nu så det får räcka så länge :)

1 kommentar:

Frida sa...

Jag såg fler bilder på facebook.
Ni var så söta, vackra och fina så!

Varma kramar
Frida