onsdag 14 oktober 2009

Kammarmusikkonsert

Kvällen bjöd på en kammarmusikkånsert i riddarhuset med de anställda ur LDK. En mycket fin konsert så ni som inte var där missade något!

Igår tog vi kort med häst inne på K1. Förhoppningsvis blir bilderna tillräckligt bra för att man vill ta hem och framkalla som ett minne. Det var riktigt blåsigt och kallt så jag hoppas de blir bra.

En hägvakt idag. Det är mycket tråkigare att berätta om en fothögvakt eftersom det är ingenting som händer, inga hästar som brallar eller så. Det mest spännande idag var att det snöade i morse när vi vaknade :) Uderbart! Snart åker skidorna på för säsongen.

I morgon är det helkårsrep på hovstallet inför kyrkokonsert i Oxelösund på fredag kväll, vi får väl se hur det går...

Jag vet inte om jag berättat den tragiska nyheten än att det inte blir någon Monaco resa alls. Vi skulle ha spelat på prinsens 50-års fest men nu har han ställt in hela kalaset. Min slutsats leder till att han fått femtioårs kris och inte vill fylla år mer men vem vet.

Nu är klockan alldeles för mycket för mig så det är dags att krypa till kojs. God natt allesammans

Inga kommentarer: