söndag 18 oktober 2009

Fot högvakt nummer 8

Två högvakter avklarade under helgen och två återstår. I går var jag mamma och syrra på musikalen My fair lady på orcarsteatern i Stockholm. Den är att rekommendera! Mycket trevlig och rogivande för alla åldrar.

En vecka återstår innan nästa permiss. 2 dagar GSU, i morgon ska vi skjuta pistol hela dagen! 1 högvakt på Onsdag och Rep-Rid torsdag fredag. Det blir troligen våra två sista ridlektioner, synd...Övandet inför finalkonserterna 14-15 pågår för fullt. Det är svår reportuar men jag hoppas jag lyckas sätta allt så jag känner mig nöjd efter konserterna.
I fredags hade vi en konsert i Oxelösunds kyrka, inte den bästa jag gjort men mitt solo jag har i sista låten satt mer än perfekt! har alla sagt, själv kommer jag knappt ihåg hur det lär för jag var så nervös :) Hoppas jag sätter det lika bra på finalkonserterna också.

Så var det högskoleprov till helgen. Typiskt att jag anmält mig till det där provet. Det är säkert lärorikt att göra det men just nu känns det som jag inte kommer pricka ett enda rätt, det återstår och se.

Nu ska jag ladda inför morgondagens pistolskjutning! Ha de gött!

Inga kommentarer: