måndag 10 september 2012

Ett sista inlägg innan Afrika

En helg i kulturens tecken genom konferens med Kulturens Bildningsverksamhet fick mig på andra tankar men nu är jag tillbaka i Värmland och det finns inget som kan få mig på andra tankar och gömma undan resfebern. Det är inte lätt att stilla nerverna. Men snart bär det av och då bär det av ordentligt! Det ska bli riktigt spännande att bila genom 6 av Afrikas länder, sova i taktält med nya människor och allt gör jag tillsammans med Axel.

51 nya dagar av mitt liv startar i morgon. Mobilen lämnar jag hemma. Internet vet jag inte om jag kommer att nå men om jag väl gör det lovar jag er att ni kommer kunna läsa om resan här. 

Jag tipsar om att besöka 4x4 Expeditions blogg för en kontinuelig uppdatering om resan. Den uppdateras näst intill varje dag. Det är företaget vi åker med och om ni har tur lägger de upp en bild där vi är med. De har också en facebooksida de uppdaterar med information om resan. Sök på 4x4 expedition för att komma åt den.


På Återseende!


Inga kommentarer: