lördag 18 juni 2011

Mitt sommarlov

Detta år firar Arvika 100 år och har under denna helgen en jobileumshelg med en stor scen på torget och massa medlemserbjudanden på stan, det är härligt när en stad verkligen lever!

För mig betyder oftast sommarlov oftast en massa jobb. Men i år har jag tagit mig friheten att endast jobba 4 vevkor för att kunna ha lite äkta sommarlov under resterande veckor, självklart jobbar jag också lite som ordningsvakt. Men ändå, om jag i denna stund, känner att jag verkligen har ett riktigt sommarlov betyder det inte att jag bara sitter hemma och latar mig. Jag kommer att vara mer aktiv i år än jag tidigare varit. Det är skönt att göra lite annat och bryta upp från studierna för att ränsa hjärnan inför nästkommande termin.
  Förutom att jobba fyra veckor på Vänerhamn kommer jag att: besöka Oslo två gånger, göteborg en gång, Liverpool, Paris, Västkusten och sen ska jag gå två helgsutbildningar för att förhoppningsvis bli lite smartare.

Men nu tänker jag lägga mig på soffa, sätta i hörlurarna och njuta av att lyssna till en CD-bok och vila inför ordningsvaktspasset i natt.

Glad sommar på er alla!

Inga kommentarer: